مهم نـــــــــــــــــــــــــــــی

گفت:چی شدی؟؟چرا انقدر لاغر شدی؟؟
سرمو انداختم پایین گفتم:مهم نیست.
گفت:چرا سرتو میندازی پایین؟؟؟
گفتم:مهم نیست.
گفت:دلت واسم تنگ نشده؟؟؟
گفتم:مهم نیست.
گفت:عاشق شدی؟؟؟
گفتم:مهم نیست.
گفت:هنوز دوستم داری؟؟؟
گفتم:مهم نیست.
ناراحت شد و گفت:اگه مهم نبود نمیپرسیدم.
گفتم:مهم نیست.
یه لبخندی زد و گفت:مهم نیست.
گفتم:چی؟
گفت:مهم نیست چیزایی که مهم نیست و رفت.
سرمو بالا آوردم تا رفتنشو ببینم
داد زد.. . نگاه نکن چیزی رو که برات مهم نیست.
من هیچوقت نگفتم:مهم نیستی
فقط گفتم:
مهم نیست دردای من.
مهم نیست این دل من.
مهم نیست درد و دلام.
مهم نیست غصه هام.
مهم نیست دل خواسته هام.
مهم نیست بی صدا شکستنم.. .یا اینکه گم شدنم.
مهم نیست نبودنم.
مهم نیست هنوز برات میمیرم.
مهم تویی که یه روز تنهام میزاری.. .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 11 آبان 1393 ا 18:12 نويسنده : سیدعلیرضاسیدترابی ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.