اما تو....

فراموشــــ نمیشوی

جای پای تــــو

مانده بر تمام مــــن ...!!

 

اخرین مطلب وبلاگمون

میدونم یه روز دوباره تو این وبلاگ مینویسم

اما تا اطلاع ثانوی.. تعطیله

اما تو..

 فک نکن اگه منو یادت رفت

تو رو یادم میره

برام خاصترین ادم دنیا بودی

هستی.. و می مونی

بهم گفتی زندگی کنم

اخه زندگیمو خودت ازم گرفتی

چقد راحت میگی گذشته ها گذشته

برا من نگذشته

برا من تمام گذشتم جلو چشمامه

نگذشته

من دارم زندگی میکنم

به امید اون اینده ای که قولشو دادی

من.. اینجا.. زندم.. زندگی میکنم

نفس میکشم

اما روزی هزار بار میمیرم

جون میدم

زجر میکشم

بعضی خاطره ها نفس گیرن

هنوزم باورم نمیشه که قراره برا همیشه بدون تو زندگی کنم

اخه همه چیز خوبه خوب بود

نمیدونم چی شد

نمیدونم

نمیدونم

نمیدونم

هنوزم

منتظر معجزه ایم که اتفاق بیوفته

 تو رو دوباره برای من کنه

مثله قبل

هنوزم منتظرم

اما تو....

یک دنیا اغوشت را به من بدهکاری



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 11 آبان 1393 ا 18:13 نويسنده : سیدعلیرضاسیدترابی ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.