دلـــــــــــــــــــ

دلم واست تنگ شده عشقم

شعرام سرد و بی آهنگ شده عشقم

تو رفتی و دور شدی از من

کجا برم به کی بگم که فقط تویی عشقم

دلم واست تنگ شده عشقم

دنیام بی تو بی رنگ شده عشقم

خدا میدونه که دنیارو بی تو نمیخوام

روز و شبم با غم میگذره عشقم

فقط تو بودی گرمای این دل تنهام

امید زندگی به فردا و فردا هام

چه زود به زود میگذره این فرداها

فقط من موندمو اشک و این غم ها ...

دلم واست تنگ شده عشقم

 

دنیام بی تو یخ زده عشقم ...

 



نظرات شما عزیزان:

MARYAM
ساعت12:35---28 شهريور 1394
خیلی نازی داداشی تکی به خدا
پاسخ:مرسی


...
ساعت14:15---3 آذر 1393
تختے کہ امروز صبح خالے شد ...

و قلبے کہ دیگر روے تکرار نیست...

و ھوادارانے کہ دیگر نمے توانند نگرانت شوند...

و صدایے کہ تا ابد جاودانہ مے ماند

خداحافظ مرتضے ...!

فقط طرفدارهای مرتضی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: مطالب آموزنده , مطالب جالب , شعر عاشقانه , مطالب عاشقانه , شعر عشق , دانلوداهنگ:alitorabi , tk ,

تاريخ : جمعه 30 آبان 1393 ا 14:21 نويسنده : سیدعلیرضاسیدترابی ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.